Kitapkurduna Kitapla Evlenme Teklifi!

4.8.13

Herkese merhaba :)

Daha önceki Kır Düğünümüz yazımda aslında eşimin bana iki defa evlenme teklif ettiğinden ama ikisinin de klişe olduğundan söz etmiştim, ancak hakkını yemişim çünkü tanışmamızın ikinci yılında güzel bir Mehmet Coşkundeniz kitabıyla bana evlenme teklif etmişti:) ( Seni Seviyorum Çünkü-.../ Sensiz Olmaz Çünkü...) Ama tabi ben beşinci senemizde evlendiğimizden bunu unutmuşum:)) Gerçekten güzel bir teklifti, açık havada Sakarya, Hendek'te okuduğum zamanlardaydı, bu arada mutlaka Sakarya'ya gidin derim, kafa dinlemek için çok güzel bir yer:))

İşte aşkımdan evlenme teklifim:)


Kitabın ön kapağı:


Kitabın Arka Kapağı:


Kitap adıyla bile yeterince kalbimi kazanmıştı ama yine de gelecek olan sürpriz çok daha güzeldi:

Aşkım Kütahyalı olduğundan ilk önce sayfa 43'ü aç demesine şaşırmadım:)


Ardından sayfa 75'i açtım:


Şimdi de 105'i aç diyor:)


Sabırla dediklerini yapıyorum:


Ööööff:


Canımm benim...Ben seni daha çok seviyorum...


Harika bir insansın sen, hiç hayır der miyim??

Bu da ön kapaktaki anısı:


Eşim gerçekten benim gibi kitap okumaya aşık birine edilebilecek en güzel teklifi etti, seni çok seviyorum biriciğim...Kaç şanslı insana nasip olur ki sen gibisi?

Not: Bu arada ben son resimde 25 Mart demişim, o ise 26 Mart demiş, saatler de farklı, hangisi doğru bilmiyorum:) Daha doğrusu kimse bilmiyor:))Çaktırma!

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️

                                                       



You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Fikir gerçekten de orijinalmiş, çok beğendimmmm :) Bu da değişikk bir teklif:)

    YanıtlaSil
  2. bu güzel olmuş beğendim. https://www.surprizruyasi.com

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))