Avon Alışverişim Eylül

14.11.13

Herkese merhabalar...Umarım gününüz keyifli geçiyordur...Bu yazımda Eylül'de yazdığım Avon'dan İlk Gelenler'in devamı yer alacak...Ama malesef siparişi Bursa'daki arkadaşlarımdan verip İstanbul'a almak biraz zor oldu...Bu yüzden epey bir gecikti ama en nihayetinde benim için önemli olan gelmiş olması):) Çok şükür cicilerime kavuştum...

Hadi bakalım neler almışım?



İki adet vücut spreyi Perceıve + Celebre ki hepsine bayılıyorum:)) Tam ortalarında da Avon'da yeni gördüğüm ve ilk kez deneyeceğim Avon Senses Citrus Burst Duş Sonrası Nemlendirici Vücut Spreyi var :)) Bakalım umarım yorumlarım pozitif olur...



Üstte de saç bakım ürünlerinden ikisi yer alıyor... .Avon Naturals Herbal Care & Repair Conditioning Balm & Avon Naturals Shine Mask


Bu da bir saç ürünü... .Avon Naturals Daily Hair Refresher


Bu da bayılarak aldığım rujum ama yürütüldü malesef :(( Avon Extra Lasting


Bir adet Avon Colortrend Vixen oje...Kız kardeşim sağolsun bayramda yarısını bitirmişti bile :))


Bu da elimde olmasına rağmen aldığım sıvı sabun :)) Avon Senses Waterfall...


Ve meşhur yakalamam: Avon Spectra Lash Maskara + Kirpik Kıvırıcı

Daha güzel alışveriş yazılarında da görüşmek dileğiyle... 

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️






















You Might Also Like

3 yorum oku / yaz

  1. merhaba, güzel günlerde kullanman dileğiyle ürünlerini :))
    Perceıve ve Celebre i merak ettim açıkçası nasıl kokuyor diye, ojenin rengi çok hoşmuş :))

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler...İnş güle güle kullanacağım:)) Mutlaka her ikisini de denemeni öneririm ben şahsen Perceıve'i geç buldum, ikisi de çiçekimsi :) kokular...

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))