Favori Youtuberlarım

10.11.14

Herkese merhabalar...

10 Kasım 2014'ten yani Ata'mızın ölümünden 76 yıl sonradan selamlar... Bugün hüznümüz de yasımız da büyük, ancak saygımız da büyük... Ulu önderimizi saygı ve rahmetle anıyoruz... Ölmedi, ölmeyecek...
***
Bugün sizlerle bu soğuk akşam vaktinde, uzun zamandır aklımda olan bir favori yazısını yazmak üzere bir arada bulunuyoruz... Başlıktan da anlayacağınız üzere favori Youtube kullanıcılarımı sizlerle paylaşacağım bugün... Benim blogum haricinde diğer hobim de Youtube'da kendi kanallarını oluşturmuş kullanıcıları takip etmek :) Sizlere tavsiye ederim, hem stres atıyorum hem de yeni şeyler öğreniyorum :) Güzel insanlar tanımak da cabası... Hadi başlayalım o zaman :)


1- BeautybyBilgen / Bilgen Tolis

Benim için bir Youtube fenomenidir kendisi... İlk takip ettiğim vlogger'lardan biridir Bilgen... Hoşsohbeti, tatlı dili ve güzellik anlayışıyla her zaman izleyeceğim hatta defalarca izleyebileceğim bir youtuber... Sizlere de izlemenizi tasiye ederim, kanalına şurdan ulaşabilirsiniz :)



2- Sebi Bebi / Sebile Yılmaz

Benim ilk youtuberlarımdan olup kendisine hayranımdır... Makyaj konusunda bir idol olduğunu düşünüyorum :) Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...




3- Handerella 

Hande de üslubunu çok başarılı bulduğum ve izlerken eğlendiğim kullanıcılardan... Videolarını izlemeye bayılıyorum :)) Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



4- Londradabirturkkizi /LBTK

Çok sevdiğim ve uzun zamandır takip ettiğim bir youtuber... Videolarını severek takip ediyorum... Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...




5- Makoccinos
Kendin yap projeleri ve inanılmaz güzel etkinlikleriyle bayılarak takip ettiğim tatlı bir İngiliz kızın kanalı bu... Hobide bir dünya markası bence :)Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...




6- powderpuffbb/ Bouketto / Bir Buket Kozmetik

Yine bayılarak izlediğim bir youtuber daha... Uzun zamandır videolar yaptığından epey tecrübeli ve aktif... Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



7- About Happy Books

Yine tatlı mı tatlı bir İngiliz daha... Söylediklerini pek anlamasam da takip etmek hoşuma gidiyor... Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



8- Denizshares/ Deniz'in Paylaştıkları

Amerika'da yaşayan tatlı mı tatlı bir insan... Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...





9- Modaliza / Özlem Öztürk

Bursa'da yaşayan hemşehrim... Çok ama çok tatlı bir youtuber... Severek izliyor ve takip ediyorum :) Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



10- Şule Karaok

İnanılmaz şeker bir youtuber... Mersin'li... Tarzına bayılıyorum, ne çekse izlerim :) Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...





11- Melis Deniz

Gözlerine ve yüzüne bayıldığım şeker bir Youtuber... Severek takip ediyorum. Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz :)






12- Melis Limes

Çok tatlı bir melez, Amerika'da yaşıyor... Şivesine hastayım, bayılarak takip ediyorum :) Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



13- Melisabcingil / Melisa Büyükcingil

Uzun zamandır video çekmese de severek takip ettiğim bir youtuber... Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...




14- Sergül Kato

Japonya'da yaşayan bir Türk olan Sergül hanımı da severek takip ediyorum, o da benim gibi kitapsever :) Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



15- Delinin Gömleği

Absürd komedi tarzında bir kanal olan bu kanalı da arada takip ediyorum, eğleniyorum da ama :) Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



16- Ayşe Çakar

Çok tatlı bir youtuber olan Ayşe'yi de takip etmenizi öneririm... Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...






17- Ece İçen

Yine severek takip ettiğim bir Youtuber daha... İzlemeden geçmem :) Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



18- Ezgi Gürkaş

Genç bir youtuber olan Ezgi de beni hem güldürüp hem de mutlu ediyor... Sizlere de tavsiye ederim, kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



19- Yourfaceismycanvas88 / Görkem Karman

Hem Instagram'da hem de youtube'da severek takip ettiğim özellikle vloglarına bayıldığım bir youtuber daha... Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



20- modabenimhayatım 

Yine genç ve güzel bir youtuber daha... Seri konuşmasını biraz eleştirsem de yine de severek takipteyim... Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



21- Topuklu Ayakkabım

Yine severek takip ettiğim bir youtuber daha... Özellikle vlog ve OOTD'lerine bayılıyorum. Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



22- beautybyseda

Genç ve tatlı bir youtuber daha... Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



23- Melda Karakış

Uzun zamandır videolarını göremesem de severek takip ediyorum. Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



24- Duygu Özaslan

Çok elegan bulduğum bir diğer youtuber... Severek izliyorum. Kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



25- BeautybySiena

Yine genç ve yabancı bir youtuber... Severek takipteyim, kanalına şurdan ulaşabilirsiniz...



Evet arkadaşlar, şimdilik benim favori youtuber'larım bunlardı... Artabilir ama azalacağını zannetmiyorum :) Hepsini ayrı ayrı sevdiğimden sizlere de öneririm bütün samimiyetimle... Sonraki favoriler yazımda görüşmek dileğiyle...

Takipte Kalın 

^.^




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 
Hasibe ♥️





You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))