Defterlerimizi Yenileyelim !

6.1.15

Herkese merhaba :)

Güzel ve zorlu bir Salı gününden herkese selamlar... Bildiğiniz üzere yurtta kar yağışı üzerine uyarılar verilen bir gündü bugün ve dedikleri gibi de oldukça zor geçen bir gün oldu... Malesef bizim Hisarcık Doğu Ege'de olmasına rağmen tatil edilen yerlerden biri olamadı :( Karlara bata çıka okula gidip geldiğim enfes zorlukta bir günü eve gelince dinlenme dur durak bilmeden devam eden çalışmalarla bu saate kadar getirmeyi başardım nihayet :) Yemekti, bulaşıktı, temizlikti vs. öf öf yazması bile uzun süren bu şeyleri yaptım :)
*
Bugün -nihayet kendime vakit ayırabildiğim şu vakitte- sizlerle güzel bir hobi etkinliği paylaşmak üzere bloguma uğradım :) Bazı sekmelerimi ihmal ediyorum -farkındayım :( Bu sekmelerden biri de hobilerim sekmesiydi... Biraz daha asılmam gerek onu da biliyorum!!! Eh lafı daha fazla uzatmadan gelin bakın, ben eski defterimi nasıl yenilemişim :)
*

Öncelikle malzemelerimizle başlayalım: 

İstediğiniz ebatta bir defter
İstediğiniz renkte fon kartonları
Makas
Yapıştırıcı 
Tahta Kalemi
Kurşun Kalem
Cetvel


Hemen başlayalım: Benim defterim mavi eski bir defterdi. Ben bu defteri genelde blogumla ilgili yazılar için kullanıyorum :)


Ben fon kartonuyla kaplamayı tercih ettim. Ancak siz boya, artık materyal vs. ile bu fikri geliştirebilirsiniz :* Seçtiğim lila ve mor fon kartonlarını kafamda dizayn ettikten sonra lila fon kartonundan defterimin ön kapağı kadar bir parçayı kesip çıkarıyoruz ve bir yapıştırıcı yardımıyla ön kapağa yapıştırıyoruz.



Mor fon kartonundan süsleme amacıyla üç tane 3 cm eninde ve defter boyunda şeritler kesiyoruz.



Şeritleri çerçeve şeklinde defterin ön yüzüne yapıştırıyoruz.




Defterin tellerinin kenar kısımlarına da minik birer kare kesip yapıştırıyoruz.



Sonrasında artık özgürüz... Çerçevemizin içine istediğimiz metni yazarak tahta kalemiyle kontürledikten sonra defterimiz kullanılmaya hazırdır :)






Evet arkadaşlar, defterimizi böylece yenilemiş olduk :) İsterseniz arka kapağa da aynı işlemleri yapabilirsiniz :) Daha güzel hobi etkinliklerinde görüşmek dileğiyle :)

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler, 

HC.










You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))