Kitap Takasım ve Takas Listem #2

23.10.15

Herkese merhabalar...

Haftanın son gününden selamlar, Cumanız hayır olsun :) Bu güzel günde ben de sizlerle bir an önce hazırladığım yazıları paylaşmak istediğimden blogumdayım... Bugün çok uzun zaman önce yaptığım bir kitap takası yazı serimin ikinci yazısını paylaşmak istiyorum... Kitap takasını ilk kez Ocak ayında yapmıştım ve yazısını da şurada paylaşmıştım. O yazımdan bir iki tane kitabım kaldı, o kitapları da buraya dahil edebilirim :)) Hadi hemen başlayalım...

Geçen takas yazımdan sonra bir kitap daha takas etmiştim sevgili Zeynep ile. Onu yazmayı nedense geciktirdim ve yeni bir takas listem oluşsun istedim, zamanla oluştu da... Instagramda da ayrıntılı paylaşacağım listemi, takipte kalmayı unutmayın, hesabıma şuradan ulaşabilirsiniz :)


Takas konusunda ise içinizin rahat olmasını isterken bundan önceki üç dört takasımda hiç sorun yaşamadığımı belirtmek isterim. Takas ettiğim kitap ise Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer idi... Sevgili Zeynep ile ikinci kez takas ettik, ben de şuan okuduğum İkinci Şans isimli kitabı istemiştim. Kargolaşmayı yine Ptt kargo ile sorunsuz bir şekilde hallettik.


Zeynep'in özenli paketlemelerinden bir diğeri...



Bu güzel not için sonsuz teşekkürler ^^



Gelelim takas listeme... Takas listem, okuduğum kitaplarım sayesinde genişledi ve güncellendi. Eski takas listemden de iki kitap yer alıyor, dilerseniz bakalım hangi kitaplar takasta?


Bu kez listemde iki cep boy kitap ve iki eski takas liste kitabım var. Hepsi toplam yedi kitaptan oluşuyor, satılık kesinlikle değiller, beğendiğim bir kitap olursa takasa açıklar. Benimle yazılarımın sonunda da bulunan sosyal medya hesaplarımdan iletişime geçebilirsiniz, en çok Instagram kullanıyorum, oradan iletişebiliriz ^^ Ayrıca e-posta da atabilirsiniz:

hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Kitaplara biraz daha yakından bakalım:

1- Düğümlere Üfleyen Kadınlar - Ece Temelkuran - Everest Yayınları - 471 sayfa


2- Sus - Sara Becker - Kalipso Yayınları - 189 sayfa


3- Boş Koltuk - J.K. Rowling - Doğan Kitap - 591 sayfa


4- Arsen Lüpen Herlock Sholmes'a Karşı - Maurice Leblanc - Panama Yayınları - 288 sayfa


5- Katre-i Matem : İskender Pala - Kapı Yayınları - 519 sayfa ( CEP BOY )


6- Bab-ı Esrar : Ahmet Ümit - Everest Yayınları -644 sayfa ( CEP BOY )


7- Milyoner Bebek : Anna Katherine Green - Tutku Yayınları - 357 sayfa


Evet arkadaşlar, listem şimdilik bu şekilde... Devamı gelecek, beklemede ve takipte kalın... Beğendiğiniz ve okumak istediğiniz kitaplar varsa lütfen hasibecengizkarakuzu@gmail.com adresinden benimle iletişime geçin :)

Diğer takas yazılarıma da bakmak ister misiniz?


Daha güzel yazılarda da görüşmek dileğiyle :))

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com

Herkese sevgiler...

Hasibe ♥️




You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))