Son Zamanların Favorileri #8

31.10.15

Merhabalar !

Harika bir Cumartesiye daha kavuştuk, güneşli güzel bir gün bugün... Bu güzel günde ben de son zamanlarda biriken bir sürü favorilerimi sizlerle paylaşmaya kadar verdim.. Evet, son favoriler yazımın üzerinden epey geçtiğinden, özellikle kozmetik alanında hem genel olarak hem de son zamanlarda çok çok kullandığım ürünlerden bahsedeceğim, müzikten, yeni keşfedilen gruplardan, kitap kırtasiye ürünlerinden vs. Olabildiğince geniş tutuyorum bu favoriler yazımı... Hadi başlayalım o zaman :))


MÜZİK

Son favoriler yazımı yazdıktan bu yana - yazısı şurada - aslında pek fazla müzik keşfim olmadı, ama bu süreçte iki tane farklı müzisyen keşfettim. Bunlardan biri sevgili Lindsey Stirling... 

LİNDSEY STİRLİNG 


Lindsey Stirling ile ilgili daha fazla bilgiye ulaşmak için lütfen tık tık ^^

Lindsey Stirling sitesi : http://www.lindseystirling.com/

Kendisiyle ilgili Youtube'da bir çalma listesi oluşturdum, ona da şuradan ulaşabilirsiniz,Youtube kanalına da şuradan ulaşabilirsiniz. Ben kendisine 'Kemanla Dans Eden Kadın' ve 'Kemanı Konuşturan Kadın' diyorum... En sevdiğim bir kaç parçasını da yine buraya sizler için ekleyeyim...

Radioactive - Lindsey Stirling and Pentatonix (Imagine Drangons Cover) dinle♫
Shatter Me - Lindsey Stirling feat. Lzzy Hale dinle♫
Elements (Orchestral Version) Dracula - lindsey Stirling dinle♫
Shadows - Lindsey Stirling dinle♫
Phantom Of The Opera - Lindsey Stirling dinle♫
*

IL DIVO


İkinci favorim ise bir grup oldu, İl Divo... Erkek Divalar, kendileriyle ilgili ayrıntılı bilgiye şuradan ulaşabilirsiniz. Muhteşem ötesi operatik pop grubu... İlk olarak O Ses Türkiye'de Aziz Kiraz seslendirmişti Isabel isimli şahaneyi... O günden beridir de bu grup da Isabel de favorim... Instagram paylaşımım da şurada hatta : tık tık ^^

IL DİVO resmi sitesi : http://www.ildivo.com/home/

Isabel - Il Divo dinle♫

KOZMETİK - BAKIM


Bu ay saç bakımımda kullandığım ve inanılmaz memnun kaldığım ürünler... Yeni kullanmaya başlamama rağmen çok severek kullanıyorum ve bu ürünleri en kısa sürede detaylı olarak sizlere yazacağım ^^

Farmasi Argan Yağlı Şampuan: Kataloglarında oldukça uygun fiyatlı bulabildiğim bir ürün, hatta geçenlerde daha yeni dört tane stoklamıştım. Biri bitti bile :( Detayları ürün yorumunda bulabilirsiniz, çok yakında yazacağım ^^

Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi: Yine methini çok duyduğum bir üründü, severek kullanıyorum, yazısı yolda !

Pantene Argan Yağlı Elixir: Bayılarak kullanıyorum, detayları yine çok yakında yazısında bulacaksınız!


Newsp Hidrojel Göz Çevresi Bandı: Yine çok severek kullandığım mis gibi C vitamini kokan bir ürün, yazısını yazmayı planlıyorum :)))

Absolute Genital Bölge Temizleme Mendilleri: Çok severek kullanıyorum, yine yeniden alacağım ürünlerden :))


Sensodyne Hassas Diş Macunu: Severek kullanıyorum, alışveriş yazısında unutmuşum :((

Uni Care Kayısı Yağlı Göz Makyaj Temizleyici Diskler: Bu güzel ürünün yazısı çok yakında gelecek, severek kullanıyorum :))


Son zamanlardaki Bursa Geceleri isimli parfümlü kolonya yine favorilerimden. Mabel Çikolataları ise anlatacak kelime bulamıyorum, Kurban bayramında bir güzel tükettim :)))


The Foot Factory Ayak Yıkama Jeli: Çok severek kullanıyorum, yine yazılacak ürünlerden ^^ Set halinde Gratislerden bulabilirsiniz :))

Avon Clearskin Siyah Maske: Bu maske sanırım hayatımın maskesi. Çok ama çok güzel bir ürün, daha fazla detay için yazısını bekleyin !

Avon Face Ped: Yüz yıkama seanslarımın vazgeçilmezi durumunda, çok güzel bir ürün, detaylar için takipte kalmayı unutmayın !

Eva Rose Oje: Bunun tipine aşık oldum, aslında oje kullanmıyorum, bunu tipinden dolayı kız kardeşime almıştım ^^ Sürekli elimin altında duruyor, sevip duruyorum :)


Pantene Body Butter Kahve Hazzı: Çok severek kullandığım peeling etkili ve mükemmel kokan bir duş jeli, bir denemenizi mutlaka tavsiye ederim.

Pamukkale Vazelin: Çok kuru bölgelerde tam nemlendirme sağlıyor, denemek amaçlı küçük boy bir ürün almıştım, severek kullanıyorum ve favorilerime girmeyi başardı ^^

Flormar Dudak Kalemi: Ayrıntılı yazısını yakında yazacağım, şimdilik sadece bir kez kullandım, ama gayet başarılı buldum.

Farmasi Lip Balm: Ayrıntılı yazısını şurada yazmıştım, sürekli kullanıyorum, her daim favorilerimde
 olacak!


Avon Latin Sensation Parfüm: Kataloglarda bulunmaması sebebiyle azıcık azıcık kullandığım en favori parfümüm diyebilirim. Ama bitiyor, malesef :((

Eklips Saç Fırçası: Son zamanlarda sık sık kullandığım güzel ve yumuşacık bir fırça. Yeni saç bakım rutini yazımda ayrıntılı bahsedeceğim ^^

AKSESUAR


Bee Beauty Gül Özlü El Kremi: Gece rutinimde de yer alacak olan bu ürünü severek kullanıyorum, eksileri ve artıları gece rutini yazımda yer alacak, takipte kalmayı unutmayın :))

Son zamanlardaki en sevdiğim telefon aksesuarım ise bu kap. Çok ama çok seviyorum !


Son zamanlarda en sık kullandığım aksesuarlarım bunlar... Düğünümden hediye olan bu iki güzellik kendimi iyi hissettiğim moralli günlerimde takındığım cicilerden... Severek kullanıyorum.


Son zamanlardaki en favori ürün ise bu saksı, aslında bir saksı olmasına rağmen ben baş ucumda gece rutinim için barındırıyorum ve severek de kullanıyorum.

KİTAP - KIRTASİYE


Papağan Teoremi halen okuduğum ve müthiş ilerleyen bir roman, detaylar eleştirisinde olacak :)) Bu nil yeşili saman sarısı yapraklı çizgili defter ise sevgili İğne Kutusu'nun bana hediyesi idi, çok çok severek listelemede kullanıyorum, bununla birlikte aynı anda sanırım altı defter daha tutuyorum, kimileri blogumla ilgili, yazılan yazıları derliyorum, kimilerinde de yeni fikirleri not alıyorum.Ancak herkese tavsiye ederim ^^

TV PROGRAMLARI

Bu aralar televizyonda izlenecek pek bir şey bulamıyorum, ancak sevdiğim bir iki şey var... Onları da paylaşayım...


En Zayıf Halka, TV8'de yeni başladı, sunucusunun iticiliğine rağmen değişik bir tarzda sunduğundan eşim de ben de severek izliyoruz..


İlk çıktığı andan beri favorimdi, halen de öyle, izlemeye doyamıyorum bazen kızıp kanal değiştirsem, polemikleri gereksiz bulsam da severek izliyorum, Nur Yerlitaş ve Öykü Serter hayranıyım belki de ondan ^^


Dizi olarak pek bir şey yok ama denk geldim mi Amine Gülşe'den dolayı severek izliyorum, basit bir konusu var bana göre ama severek izlemeye devam ediyorum.


Maral En Güzel Hikayem'i ise tekrarlarını izleyerek takip ediyorum, kayda değer ^^


Son dizi favorim ise Filinta. Polisiye var, Osmanlı var, eee o zaman ben niye yokum ?
*

Son olarak iki yiyecek favorimi de eklemek istiyorum, son zamanlardaki en favori tatlım Trileçe, en yakın zamanda yapıp blogumda da tarifine yer vermek istiyorum. A101 ganimeti bu minik atıştırmalıklar da çok ama çok güzel, tavsiye ederim :^.^. 


Evet arkadaşlar, benim son zamanlardaki sizlerle paylaşabileceğim favorilerim bunlardı. Biliyorum, çok fazla kozmetik ağırlıklı oldu ama bu yazım da böyle olsun ^^ Biriktirdikçe favorilerimi sizlerle paylaşmaya devam edeceğim :))

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 



HC


You Might Also Like

6 yorum oku / yaz

  1. Adsız31.10.15

    Merhaba cok guzel bir blogunuz varmis yazilarinizi beğendim :) bende bloguma beklerim blogunuza uye oldum
    Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de hemen geliyorum blogunuza :)))

      Sil
  2. avon siyah maskeyi bende çok seviyorum canım:) tüm kiri söküp alıyor sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, en kısa zamanda yazacağım bu güzel ürünü, almayan kalmasın !!

      Sil
  3. Uni göz pedni, Foot Factory'nin ayak kremini uzun zamandır merak ediyorum.
    Trileçe tarifi de harika olur!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum, blogunu ben de çok büyük keyifle takipteyim :)

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))