Ürün Yorumu: Schwarzkopf Gliss Sıvılaştırılmış Keratin Saç Bakım Kremi

18.12.15

Herkese merhaba ^^

Haftanın son iş gününden kocaman selamlar... Bugün sizlerle yine güzel bir saç bakım ürünü yorumu paylaşmak üzere blogumdayım... Umarım keyifle okuyacağınız güzel bir yazı olur...

Schwarzkopf aslında çok fazla kullandığım ve adını söyleyebildiğim bir marka değil ^.^ Ancak ilk kez deneyip de yorumladığım bir ürün oluyor bu, bu üründen daha önce, blogumda söz etmesem de Urban Natural's'ın o zamanki adıyla Down Under Naturals'ın sıvı bir saç kremini kullanmıştım o kadar... Kısacası ilk kez deneyimledim markayı da ürünü de ve şimdi de uzun bir süredir kullandığımdan sizlerle paylaşmak istedim...


Ürünümüz görebildiğiniz gibi sprey formlu bir sıvı saç kremi.. Ben bu ürünün methini zaten diğer blogger arkadaşlardan duyuyordum ve Cosmetica'da görünce hemen alıp denemek istedim, Cosmetica alışverişime şuradan ulaşabilirsiniz :) Bu alışverişim esnasında oldukça uygun bir fiyata almıştım bu saç kremini. Sizler de bakabilirsiniz ^^


Ürünümüz, uzun ve geniş bir tüpte geliyor elimize... Sert plastikten üretilmesi kolaylık sağlayıcı nitelikte. Ön ve arka ambalajında bolca yazı mevcut... 200 mililitrelik bir ürün bu ve kullanım ömrü 12 ay...Özellikle arka ambalajında yer alan 'Bakım Önerileri' kısmını çok sevdim... Bu arada özellikle belirteyim: Durulanmayan bir saç kremi, o sebeple duştan çıktıktan sonra uygulayıp şekil veriyorsunuz saçlarınıza :) 

NOT: Ürünün daha uzun ömürlü kullanılabilmesi açısından dik bir şekilde muhafaza edilmesi de ambalajda yer alan önerilerden ^^



Ben ön ve arka ambalaj tasarımını sevdim. Bu ürün çift fazlı gibi geliyor yani üst kısmında bir miktar köpük sıvı alt kısmında ise normal yağlar mevcut. Çalkaladıktan sonra homojen bir karışım haline dönüşüyor.


Görebildiğiniz gibi ürünün çok çeşitli vaatleri var: 7 besleyici bakım yağından oluşan içeriği sıvılaştırılmış keratin içeriyor. Bu da özellikle uzun saçlarda ve saç uçlarında besleme ve onarma vaat ediyor. Ayrıca yine kolay taramayı sağlama ve esneklik kazandırma da vaatleri arasında. Yazımın sonunda vaatlerinin hangilerini gerçekleştirip hangilerini gerçekleştirmediğini bulabilirsiniz ^^


Ürünün sprey formda olması saç uçlarına iyi nüfuz etmesini sağlıyor, Ürünün kapağı da tasarımı da açıkçası hoşuma gitti, kullanım kolaylığı sağlarken bir yandan da taşıma kolaylığı sağlıyor böylece istediğiniz her yere götürebiliyorsunuz ^^



Ürünün yorumlarına gelecek olursak; benim çok sevdiğim ve severek kullandığım bir ürün oldu, hakkında duyduğum bütün güzel yorumları hak ediyor. Turunçgil kokan güzel bir kokusu var, bana turunçgil ya da tropikal gibi geldi tam bilemiyorum. Saçlarıma uçlara doğru uyguluyorum ve ellerimle yediriyorum, sonrasında ıslakken pek belli olmayan ancak kuruduktan sonra belli olan güzel bir bakım elde ediyorum. Aynı zamanda saçların taranmasını yüzde yüz kolaylaştıran bir yapısı var, saç bakımı ya da onarımıyla ilgili çok bilgim yok, sonuçta gözle görebileceğiniz bir şey değil ama saç uçlarımda bir yumuşama ve uysallaşma hissettiğim de doğru ^^ Bu ürün yakında yazacağım yeni saç bakım rutinimde de yer alacak, bu sebeple yeniden yeniden ve yeniden alınacaklar arasında ^^


Evet arkadaşlar, sizlerle güzel bir saç bakım ürünü yorumu daha paylaştım, umarım yorumumu sevmiş ve faydalı bulmuşsunuzdur. Daha güzel kozmetik yazılarında da görüşelim !

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️













You Might Also Like

4 yorum oku / yaz

  1. Durulanan saç kremlerinden kullanırım hep bu tarzı da denemk lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünü özellikle denemenizi tavsiye ederim...

      Sil
  2. Adsız19.12.15

    blogunuzu beğenerek takip ediyorum çok güzel paylasimlariniz var takip ettiğim tek blog:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En beğendiğim tek yorum o zaman bu da benim, çok teşekkür ediyorum :)

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))