2016 | Hayaller, Plânlar, Dilekler

5.1.16

Selamlar...

Güzel bir Salı gününde daha yeni bir yazıyla birlikteyiz. Aslında biraz gecikmiş bir yazı olacak bu çünkü yıl bitmeden yazmayı planlıyordum ben... Neyse, bir iki aksamadan sonra nihayet daha önce hiç yazmadığım türde bir yazı türü olan bu yazıya başlıyorum, laf aramızda aradan çıkardığım için mutluyum da denebilir...  ^^

Uzunca bir süredir bazı sebeplerden dolayı sohbet ya da dertleşme yazısı yazmamıştım, özlemişim diyebilirim... Ben bloguma aktif olarak 2013 yılında yazmaya başlamıştım, o zamandan beridir yılbaşı için özel bir yazı yazmıyordum ya da yeni yıl başlarında... Bu açıdan da bu yazı sayesinde bir ilki başlatmış oluyorum...

2016 | Hayaller, Planlar, Dilekler yazımı peki nasıl yazacağım? Ben bu yıl hakkında ve geçtiğimiz yıl hakkında düşünce ve dileklerimi paragraflar halinde yazacağım, tabi bunlara fotoğraflar da eşlik edecekler... Umarım severek okuduğunuz güzel bir yazı olur...

Hadi başlayalım !


2015 YIL DEĞERLENDİRMESİ

GENEL: 2015 benim için tam bir alışma yılı olarak geçti, Hisarcık'daki yeni hayatıma, yeni okuluma ve tabi ki yeni çevreme ve öğrencilerime... Nasıl geçtiğini bu sebeple anlayamadım diyemem ama zorlu bir yıl oldu, belki de bugüne kadarki yılların hepsinden daha zor... Çok şükür geldi geçti... Bizi Kütahya Hisarcık'da bekleyen birkaç zorlu yıl daha var, ancak ben 2016'dan epey umutluyum...

ÖZEL: 2015 yılında özel hayatımda büyük sorunlar oldu, bu yıl daha mutlu ve huzurlu bir yıl istiyorum açıkçası, bu sorunlar beni çok yıprattı... 2016 yılında bu sebeple en çok huzur istiyorum... 

BLOG: Her şeye rağmen 2015 yılı blogum açısından başarılı ve bereketli bir yıl oldu. yenilenen site tasarımı sayesinde blog tasarımım pek istediğim gibi olmasa da eskisinden iyi oldu... Kendimi blog açısından geliştirdiğim ve daha da isteklendiğim bereketli bol yazılı bir yıldı... Bu yıldan da aynı performansı bekliyorum :))

AİLE: 2015 yılında durum pek değişmedi, halen ailemden uzakta gurbette yaşıyorum ve sanırım hayatımın devamında da Bursa'da yaşama hayalime kavuşamayacağım, ancak ailemle sürekli iletişim halindeydim, çok şükür kaza, bela, hastalık olmadan geçirdiğim güzel bir yıl oldu aile yaşantım açısından...


2016 YILI

2016 yılında bilmeyenler için söyleyeyim var olan Fotoğraf Blogumu daha da ilerletmek ve daha çok fotoğraf çekmek istiyorum. Bu bakımdan yeni bir fotoğraf makinesi hatta şöyle profesyonel bir makine almak da istiyorum, 2016 Wish List'ime yazayım bunu da ^^ Fotoğrafçılık benim büyük hobilerimden biri, kendimce başarılı bulduklarımı da blogumda yayınlıyorum. Ulaşmak veya bloguma göz atmak isteyenler için adresi de bırakıyorum buraya ^^



2016 yılında 2015 yılından çok daha fazla kitap okumak istiyorum, geçtiğimiz yıl bana göre biraz vasattı, sanırım 48 kitapta kaldım. Okuma hızım malesef yerlerde... Umarım bu sene biraz daha asılır ve kitap okuma istatistiğimi zirveye taşırım... Bu yıl özellikle çok fazla okumak istediğim değerli kitapları okumak istiyorum. Boşa vakit kaybettirecek değersiz kitaplarla ya da çik lit gibi romantik aşk romanları gibi kitapları görmezden gelmek istiyorum. Kitap okuma hayalim bu yıl en az yüz kitap okumak. Bu konudaki en büyük yardımcım ise tabii ki Goodreads isimli site. Oradan hangi kitapları okuduğumu ve hangi kitaplara geçtiğimi, hangi kitaba ne yorum yapıp hangi kitaba kaç yıldız verdiğimi görebilirsiniz... Goodreads hesabım için hasibecengiz olarak aratabilirsiniz.


2016 yılında da kozmetik yazılarıma ağırlık vermeye devam etmek istiyorum. Biliyorsunuz Aralık ayı başından beri, kozmetik yazılarımı ayda sekiz yazıya çevirdim, o sebeple bu durumu yeni yılda da devam ettirmek ve yazmak istediğim tüm yazıları vaktini geçirmeden ya da çok fazla aksatmadan yazmak istiyorum. Özellikle kullandığım ve sizlerle paylaştığım bu yazıları yazmak bende bir nevi terapi etkisi yaratıyor açıkçası. Hatta Bursa'da annemlere gittiğimde bile onlarla geçireceğim vaktimi kısmadan sabah çok erken kalkıp yazıyorum yazılarımı. Bu yıl da bu enerjiyle ve sevgiyle istekle blogumda kozmetik yazılarımı sık sık okuyacaksınız ^^

Ancak kozmetiğe ağırlık verip diğer alanlarımı ve bu alanlardaki yazılarımı aksatırım sanmayın, kombinlerimi, kitap eleştirilerimi, yemek tariflerimi, hobilerimi, alışverişlerimi, film yorumlarımı ve favorilerimi blogumda bulmaya her daim devam edeceksiniz arkadaşlar ^.^


2016 yılında açıkçası aileme ve sevdiklerime çok daha fazla vakit ayırmaya ve sosyal medya çılgınlığıma bir son vermeyi düşünüyorum çünkü iş kontrolden çıkmaya başladı. Örneğin; Instagram'dan epey soğudum diyebilirim. Her şey gibi bunu da dozunda yaşamak istiyorum.


Çok fazla detaya girmek istemiyorum ama özel hayatımdan da biraz söz etmeden geçmeyeceğim. Yeni yılda geçen yıldan dersler çıkararak ve yaptığımız bazı hataları yapmadan ilerlemek istiyorum. Bu yıl için tek istediğim şey huzur, bolca huzur ve olabildiğince huzur... Yine bir an önce kendi evime sahip olmak da bu yılın dileklerinden, pek mümkün gözükmese de en azından buna zemin hazırlayabilmek... Eşimle en önemli ve en istediğimiz şey bu... Çünkü ailemin yanından ayrılalı beri kiralarda resmen sürünüyorum ve ev sahiplerine, inanılmaz talep ve isteklerine, kendilerini dünyada her şeyi yapabilecek kadar büyük görmelerine ve bizi istedikleri zaman evlerinden atabilmelerine daha fazla tahammül edemeyeceğiz artık... Hele burada Hisarcık'da durumun önemini sağ olsun bize bir kez daha hatırlattılar... 2016 ve 2017 yılı boyunca bu amacımız için çalışacağım...


Veee gelelim hayatımın belli bir bölümünü ele alan bloguma... Gerçekten de yazmak büyük bir deşarj oluyor bana, yazı yazacağım gün hem heyecanlı, hem biraz telaşlı oluyorum ve kendime vakit ayarlıyorum... Blogumda bu yıl yukarıda da söylediğim gibi çok daha fazla profesyonellik katmak ve yazılarımı siz değerli okurların sevebileceği potansiyelde hazırlamak istiyorum... Yine benim en büyük eğlence araçlarımdan biri olacak blogum... Blogum sayesinde bir sürü güzel insan tanıdım ve bana çok şey kattılar... Bu yıl da tam gaz yazılara ve çekimlere devam diyorum ^^


Son olarak bu yıl kendime çok daha fazla vakit ayırmaya ve kendimi biraz daha fazla şımartmaya karar verdim, çünkü zorunlu hizmet denen şeyin yıpratmalarına karşı benim de bir şekilde kendimi savunmam ve bu yıpranmaların olumsuz etkilerini en aza indirgemem gerekiyor... Ruh ve akıl sağlığım açısından en azından :(( Okul hayatımda da yapmam gerekenleri yaparak ve geçen yılki hatalarımdan dersler çıkararak minimum hatayla yılı sonlandırmak istiyorum. Bana şans dileyin, çünkü bu konuda ihtiyacım olacak :( Bu arada yeni yıldan sanırım en çok şans istiyorum, çünkü şanssız bir insan olduğumu düşünüyorum, kendime çizdiğim yol haritasındaki hedeflerime ulaşabilmem için şans ve huzur şart ! Eh tabii biraz mutluluk da fena olmaz hani ))


2016, lütfen güzel bir yıl ol ve beni hedeflerime götüren bir yıl ol... Yeni yılda benim dilek ve isteklerim bu şekilde... Olabildiğince kısa anlatmak istedim ve malum sanal dünya olduğundan çok fazla detaya giremedim... Ancak benim içime sinen, güzel ve yeterli bir yazı oldu, umarım sizler de sevmişsinizdir... Sizler 2016'dan neler bekliyor, neler diliyorsunuz? Benimle paylaşırsanız, çok mutlu olurum... Yeni yılda yeni yazılarla görüşmek üzere, Allahaısmarladık !

Görüşmek üzere !

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️











You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Biz de gurbetteyiz:( Ben de fotoğrafçılıkla uğraşmak istiyorum ya. Hangi makinesyı alsam karaar veremiyorum. 2016 senin için daha da güzel geçsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desenize kaderlerimiz aynı gibi gibi :) Güzel dilekleriniz de karşılıklı emin olun, umarım 2016 da sizin için güzel geçer...

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))