Kitap Alışverişi #4

9.1.16

Selamlar...

Hafta sonunun en güzel gününden harika bir Cumartesi gününden merhabalar... Bir yandan dinlenebildiğim kadar dinlenip bolca gezerken bir yandan da yazılacak yazıları aksatmamak gerekiyor, bende bu sebeple sizlerle çok ani gelişen ve henüz çiçeği burnunda bir alışveriş olan kitap alışverişimden söz etmek istedim... Sizler de alışveriş yazılarını benim gibi okumayı çok seviyorsanız okumaya devam edin ^^

Bu alışverişin bir kısmı çok aniden gelişti dedim çünkü ben bile halen şaşkınım, çünkü bir anda almaya karar verdim diyebilirim. Geçtiğimiz günlerde görev yaptığım okulda daha önce hiç görmediğim bir manzarayla karşılaştım: Girişe kocaman bir stant açılmıştı ve yediden yetmişe herkese hitap edecek tabii ki özellikle ilkokul çocuklarına hitap edecek kitaplar stantta yerini almıştı. Ben de önünden şöyle geçerken çok istediğim birkaç kitabın da geldiğini ve uygun fiyata satıldığını görünce dalarcasına saldırdım :)) Klasik Hasibe hastalığı :)) Her neyse.. Hadi aldıklarıma geçelim, çok güzel kitaplar aldım !


Aldığım tüm kitaplara yakından bakalım mı?


İlk olarak şunu söylemeliyim; bu alışverişin bir kısmını A101'in raflarından bir kısmını da okuldaki stanttan satın aldım, birisi ise hediye edildi. Ve alışverişimde elbette ki polisiye kitaplar ön planda.. Öncelikle çoktan aza doğru gidecek olursak; okul standından aldıklarımla başlayalım... 
*

İlk olarak bu ikiliden söz edeceğim, okumaya devam edin şekerler...^^


Çok ama çok merak ettiğim ve bana göre tam bir reklam ve pazarlama harikası olan ilk kitabımla başlayalım mı?  Kardeşimin Mezarı ismiyle bile bana üzüntü veren ve düşünmek bile istemediğim bir konuya sahip, ancak çok methini duydum, Instagram yıkıldı yani, ben de çok merak ettiğimden almak istiyordum. D&R listemde de vardı bu kitap, ancak oradaki fiyatı bana göre biraz yüksekti, çok uygun fiyata satın aldığıma memnunum ^^ Stanttaki kadın, geliş fiyatına verdiğinden -ki bu öğretmenlere yapılan bir kıyakmış kelimenin tam manasıyla- seve seve ilk olarak koşup sarıldığım kitap bu oldu... Hatta o kadar kıymetli ki tüm gün elimden düşürmedim ^.^



İkinci olarak Zülfü Livaneli'nin çok merak ettiğim son kitabı olan Konstantiniyye Oteli isimli kitabını aldım. Livaneli'nin bende çok ayrı bir yeri vardır, okumak için çok sabırsızlanıyorum, o kadar reklamı yapılmasa bile kaliteli bir kitap olduğu yazarından belli zaten ^^



Sonraki ikilimiz:


Üçüncü olarak da çok sevdiğim İtalyan polisiye yazarı Mario Mazzanti'nin sanırım son kitabı - çünkü almadan adını hiç duymamıştım - Öldürmek İçin Mükemmel Bir Gün isimli kitabını aldım. Sabırsızlanıyorum okumak için, yazarın Şah Mat kitabını daha önceden okumuştum, blogumda eleştirisi yok ama yakında gelecek ^^  Sevdiğim favori yazarlarımdandır kendisi, yine iyi bir iş çıkarmıştır diye düşünüyorum ^^



Okulun standından aldıklarım bu kadardı arkadaşlar... Şimdi bahsedeceğim yine favori yazarlarımdan biri olan Debbie Macomber'ın Kar Tanelerinin Bir Bildiği Var isimli mevsimle özdeşleşmiş bir kitap ise, bana hediye edilen bir kitaptı, sevgili Renkli Tırtıl blogunun sahibesi tarafından. Severek okuyacağıma eminim, hediyelerimin geri kalanını ise kısaca bu yazımdan sonra gelecek olan Mini Alışveriş yazımda sizlerle buluşturacağım ^^



Son iki kitabım ise tamamen A101 ganimetleridir ^^ Birini ben kendime aldım, diğerini de eşim sürpriz yaparak benden habersiz almış. İkisini de okumak için sabırsızlanıyorum. 

Tess Gerritsen de aynı şekilde favori yazarlarımdan, Rizzol&Isles serisini de çok seviyorum, dizisi de favorim hatta. Severek okuyacağım :)



Harlan Coben de sevdiğim polisiye yazarlarından, eşim daha önce okuduğu bu kitabı bana da okumam için satın almış, güzel bir sürprizdi doğrusu ^^ Kitap hediyelerine asla hayır diyemem :))



Aldıklarımın tamamına bir de farklı açılardan bakalım:




Evet arkadaşlar, benim kitap alışverişlerim ve hediyelerim böyleydi... Umarım severek ve eğlenerek okumuşsunuzdur :)) Daha güzel kitap ve alışveriş yazılarında da görüşelim mi? Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında 'Bu Siteye Katılın' yazısına tıklayarak- takip etmeyi ve beni Instagram, Pinterest gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın ^.^ Tüm hesaplarıma yazımın sonundan ulaşabilirsiniz ^^

Görüşmek üzere !

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️






























You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))