Ürün Yorumu: Avon Naturals Pure Clean Refreshing Sprey

27.1.16

Selam!

Yeni bir yazıyla daha birlikteyiz, umarım gününüz güzel geçiyordur... Bu güzel günde sizlerle uzun süredir kullandığım bir ürün yorumunu paylaşmak üzere blogumdayım. Sizler de bu güzel ürünü merak ediyorsanız okumaya devam edin ^^

Peki bugünkü misafirimiz hangi ürün derseniz; misafirimiz, benim de uzun süredir kullandığım ve kaç tüp bitirdiğimi hatırlamadığım ürünlerden Avon'un Pure Clean serisinden Kiraz Çiçeği özlü olan yenileyici saç spreyi olacak... Bu ürünü aslında detaylı yazıp yazmamak konusunda kararsızdım, ancak uzun bir süredir kullandığımdan yazmak istedim, bu seriden bir ürün daha kullanmıştım o nedenle yazmaya karar verdim :)) Umarım sizler de severek okur ve faydalanırsınız...


Saç bakım ürünlerine nedense her şeyden ayrı bir ilgim var, her ürünü denemek ve etkisini görmek istiyorum... Avon'un kataloglarında görünce Pure Clean serisindeki bu ürünü de hemen almak ve denemek istemiştim... Malum özellikle kış aylarında saçları her gün yıkamak epey yıpratıcı olabiliyor ve zaman kısıtlaması yüzünden vaktimiz olmadığı zamanlarda da bu tarz kurtarıcılara ihtiyaç duyabiliyoruz. Yenileyici sprey tanımı açıkçası benim çok ilgimi çekmişti, çünkü sprey formda olması hem çok pratik bir kullanım sağlıyor, hem de saça nüfuz etmesini kolaylaştırıyor, o sebeple ben de denemek için satın alıp kullandım, halen de kullanıyorum. Uzun zamandır kullandığım bir ürün, bakalım yorumlarım nasıl olacak?

Ürünümüz, 150 mililitrelik bir tüpte elinize ulaşıyor ve sprey formunu destekler nitelikte kolay ve ergonomik bir şişeye sahip. Saman sarısı ile pembe rengin pastel uyumunun yakalandığı şık bir tasarımı var.


Şişenin bir ön yüzü bir de arka yüzü var, ön yüzünde desenli ve şık bir tasarım göze çarparken arka kısmında ise çeşitli dillerde ürünün adı yazıyor... Alt resimlerde görebilirsiniz ^^



Sprey formda bir ürün olduğundan ve de adı üstünde olduğundan böyle ürünlerde sprey fısfısı çok önemlidir. Bu ürünün de kendine has bir fısfısı var, sert plastikten olması kullanımını zorlaştırmıyor. Çok kolay bir şekilde saçlarınıza sıkıyorsunuz. Fısfısın koruyucu şeffaf bir kapakla kapatılmış olması da ayrı bir güzel olmuş, kuruma, dökülme gibi problemler oluşmuyor.



Ürün, Pure Clean serisindeki tüm ürünler gibi kiraz çiçeği özlü. Ben bu seriden bir de saç maskesini denemiştim, onun eleştirilerine ve yorumlarına şuradan ulaşabilirsiniz. Kiraz çiçeği özlü kokuyu pek sevmesem de yenileyici özelliğinden dolayı kullanıyorum bu spreyi. Kokusu alkol de içerdiğinden sanırım saç maskesine göre daha keskin, bu spreyi kullandıktan sonra resmen odayı terk etmem gerekiyor, ancak yine de ısrarla kullanmaya devam ediyorum. Saçlarımın gerçekten yenilenmeye ihtiyaç duyduğu günlerde sabah sıktığımda akşama kadar saçlarımı yumuşacık yapıyor ve temiz bir his bırakıyor. Yapış yapış olma gibi bir durumu hiç olmuyor, saçlarınıza kolayca adapte olup emiliyor ve saçlarınızla bütünleşiyor. Kokusu da çok kalıcı değil, saçlarınızı öyle çok fazla kokutmuyor. Kataloglarda indirimde özellikle gayet uygun fiyata bulabileceğiniz güzel bir ürün, eğer keskin kokulardan hoşlanmıyorsanız rahatsız edecektir sizi ama eğer işlevi çok daha önemli diyorsanız mutlaka bir bakmanızı tavsiye ederim sizlere :))


Evet arkadaşlar, güzel bir ürün yorumu daha paylaştık, umarım işinize yarayan ve aradığınızı bulabildiğiniz bir yorum olmuştur, daha güzel kozmetik ürün yorumlarında da görüşelim olmaz mı? Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında 'Bu Siteye Katılın' yazısına tıklayarak- takip etmeyi ve beni Instagram, Pinterest gibi sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın ^.^ Tüm hesaplarıma yazımın sonundan ulaşabilirsiniz ^^

Görüşmek üzere !

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️ 



















You Might Also Like

4 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))