Ürün Yorumu: Himalaya Herbals Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü

23.3.16

Günaydın!

Yeni günde yeni bir yazıyla daha bir aradayız... Bu güzel günde sizlerle kullanmaya başladığım son zamanlarda popülerleşen Himalaya markasına ait yüz temizleme köpüğünü paylaşmak istiyorum, o zaman yeni bir ürünle daha tanışmaya hazır mıyız? Cevabınız evetse okumaya devam o halde ^^

Himalaya markası son zamanlarda blogger ların elinden düşmeyen bir marka haline geldi, ben şimdilik Neem özlü ürünlerinden sadece birini kullandım ama kremleri de epey methediliyor. Son Gratis gezimde ki kendisi geçen hafta sonu oluyor, güzel bir de alışveriş yaptım, yakında onun da yazısı gelecek, Himalaya markasına ait bir 'Seyahat Seti' de gördüm, içerisinde diş macunu, el kremi gibi değişik ürünler vardı, uğrarsanız bakabilirsiniz ^^ Benim bu markayla ilk tanışmam bu güzel ürün sayesinde ve hatırı sayılır bir indirimle olmuş oldu, bir Gratis alışverişimde ki kendisi hangisi tam bilemiyorum, belli bir rakamlık alışverişe yedi sekiz lira gibi bir fiyata geliyordu, ben de kaçırmamıştım. İşte şimdi bu güzel ürünü deneme ve kullanma fırsatı bulabildim.

Ürünümüz Gratislerde satılıyor, ambalajının güzelliği zaten göz dolduruyor, hadi yakından bakalım.


Ürünümüz, sert plastik çok şirin bir ambalaja sahip, orta boy bir ürün, bu nedenle ergonomik bir yapıya sahip ve oldukça şık tasarlanmış. Pompalı bir ürün, köpük temizleyicilerden...


Ürünün ön yüzünde ürüne dair temel bilgiler yer alıyor: Bitkisel formüllü neem özlü arındırıcı yüz temizleme köpüğü, paraben, SLS, SLES,fitalat içermiyor. %100 bitkisel aktif bileşenler içerdiği de eklenenler arasında. Neem özlü olduğu, sabun içermediği de en altta yer alıyor. Güzel bir tasarıma sahip. Ürünün arka kısmında ise daha detaylı açıklamalar mevcut. 150 mililitrelik ürünümüz, Birleşik Arap Emirlikleri menşeili ve de açıldıktan sonra 12 aylık bir kullanım ömrü var...





Daha önceden kullandığım temizleme jellerinde artık köpük ürünlere geçmek istiyorum demiştim, bu ürünün köpük formda olması çok hoşuma gitti. Böyle pompalı ürünlerde en önemli şeylerden biri de pompa yapısıdır. Bu ürünün de güzel bir pompası var.


Orta boyutlu pompası, geniş bir akış deliğine sahip ve oldukça kullanışlı. Ürünün akma, dökülme gibi sorunlar yaşamamanız için şeffaf altında gümüş detaylar yer alan şık bir de kapağı var. Ben dış görünümü ve ürünün fiziksel özelliklerini çok başarılı buldum.




Ürünle ilgili detaylara inelim:

YAPI-RENK: Ürünümüzün şeffaf şişesinden de görebileceğiniz üzere çok güzel canlı yeşil bir rengi var, ancak yüzünüze böyle cırtlak yeşil! bir sıvı, jel ya da köpük süreceğinizi düşünüyorsanız çok yanılıyorsunuz. Çünkü ürünün rengi normalde evet cırtlak yeşil! olsa da köpüğe dönüştüğünde pamuk gibi beyaz bir köpük almış oluyorsunuz elinize. Köpük temizleyicilerin iyi yanlarından biri de bu, pamuk gibi bir şey sürüyorsunuz yüzünüze. Köpüğün, akışkan ve oldukça seyrek bir yapısı var, kolay sürülüyor ve dağıtılabiliyor. Yine kolaycacık da arınıyor yüzünüzden. Yapı olarak çok beğendiğimi söylemeliyim. Yüzünüze yapışan ve arınmak bilmeyen bir yapısı yok.

KOKU: Neem özlü olarak kullandığım ikinci temizleyici bu ve ikisi de farklı markalardan. Karşılaştırmak istemiyorum ama koku olarak ikisinin de aynı kokuya sahip olduğunu söyleyebilirim. İlk kullandığım Garnier'in Neem özlü jeliydi, onu da sizlerle şurada paylaşmıştım, yorumlarım için bakabilirsiniz ^^ O sebeple neem özlü güzel bir kokusu var diyebilirim. Hafif ve oldukça bitkisel bu koku, yüzünüzü yıkarken sizi asla rahatsız etmiyor, ellerinizden de yüzünüzden de kolayca arınıyor.

İŞLEV: Benim tek aradığım özellik temizleme olduğundan yüzümü çok güzel temizliyor diyebilirim. Arındırma özelliği de başarılı, gündelik kullanıma da ayrıca çok uygun. Hafif ve kolay uygulanabildiğinden benim gibi çalışan hanımlar için de ayrıca güzel.Sabahları ekstra vaktinizi çalmıyor, sizler de benim gibi her gün geç kalma rekorları kırıyorsanız bu ürün tam sizlik diyebilirim ^^ Yüzümde herhangi bir iritasyona da sebep olmadığını da belirtmem lazım!


Benim son zamanlarımın favorisi olan bu ürünü paylaşmış oldum böylece, gerçekten çok kolay bir kullanımı var ve de oldukça pratik bir şekilde kullanım sağlıyor. Bu ürünle ilgili olarak söyleyebileceğim tek olumsuz şey; en son Gratis ziyaretimde bu ürünün raf fiyatı beni çok şaşırttı, ben indirimli olarak aldığımdan çok uyguna gelmişti bana, ancak şuan indirimsiz fiyatı 18.50 lira. Bana göre hiç uygun olmayan bir fiyatı var, ancak indirim dönemlerinde uygun fiyata yakalarsam mutlaka yeniden almayı düşünüyorum. Sizlere de tavsiye ediyorum ^^

Umarım yazımı severek ve de keyifle okumuşsunuzdur, yeni yazılarda da görüşmek dileğiyle! Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^

Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın




hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️






You Might Also Like

7 yorum oku / yaz

  1. memnun kalman güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim valla :) Hala da kullanıyorum devasa bereketli bir ürün ya...

      Sil
  2. Çok severek kullandığım bir ürün benim, teşekkürler paylaşımın için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şey benim için de geçerli çok seviyorum ben de bu ürünü :=)

      Sil
  3. Bunu. Denemeyi istiyorum ama elimde çok ürün var alamadım bir türlü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasa önlerinde ve yanlarında belirli miktara göre çok güzel indirime giriyor, tavsiye ederim :)

      Sil
  4. Ben de almayı düşünüyorum yazıyla karşılaştım suan indirimli fiyatı 15 lira

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))