Ürün Yorumu: Dalan Dolive Zeytinyağlı Saç Bakım Kremi

4.6.16

Merhaba!

Bloguma hoşgeldiniz... Bloguma ilk kez uğruyorsanız, bu blogda kitap eleştirilerimi, yemek tariflerimi, çeşitli ve özgün hobilerimi, kozmetik, kitap ve ev alışverişlerimi, kendi gardrobumun kombinlerini, kullandığım kozmetik ve kişisel bakım ürünleriyle bu ürünlere dair yorumlarımı, izlediğim ve yorumladığım filmleri bulabilirsiniz... Blogumda keyifli vakit geçirmenizi dileyerek bugünkü yazıma başlıyorum...

Bugün sizlerle son birkaç yıldır çok severek kullandığım bir saç kremini ve yorumlarını paylaşacağım. Hemen başlayalım...


Dalan markasına ait bu saç kremini ilk olarak sanırım dört yıl önce keşfetmiştim, o günden beridir düzenli aralıklarla başka markalar kullansam da yine yine döndüğüm bir saç kremidir kendisi, detaylı olarak hala blogumda yorumunun bulunmadığını görünce, sizler için yorumlamak istedim.

Ürünümüz, tüp formlu zeytin yeşili bir ambalajda ulaşıyor elinize, oldukça yumuşak plastikten üretilmiş olması çok hoşuma gidiyor, sert plastikleri sevemiyorum. Ürünün dış ambalaj tasarımında bolca yazı ve renk göze çarpıyor, detaylara bakalım:





Ürüne dair pek çok önemli bilgi ambalaj üzerine işlenmiş, almadan önce güvenle okuyabilir ve kararınızı buna göre verebilirsiniz. Kapak tasarımında da bu harika yeşilin -yeşil gerçekten çok sevdiğim bir renk- devamı getirilmiş ve kolay açılan ve yeterince ürün almanızı sağlayan bir kapak seçilmiş. Ambalajını gerçekten çok seviyorum. Gelelim ürünle ilgili detaylara...


KOKU - YAPI - İŞLEV ?

KOKU: Tüm bakım ürünlerinde olduğu gibi saç bakım ürünlerinde de koku gerçekten ürünle ilgili büyük basamaklardan birini oluşturuyor. Sonuçta bu şeyi saçınıza sürüyorsunuz ve iki üç gün o koku saçlarınızda duruyor, kokusu da iyice sinmiş oluyor saçlarınıza ve kimse kötü bir kokuyla üç dört gün geçirmek istemez ? Bu nedenle ben ürünlerde kokuya önem verenlerdenim, sadece bitkisel ürünlerde biraz kokuyu es geçiyorum. Her neyse. Zeytinyağlı ürünler yapmasıyla tanıdığım Dalan'ın bu saç kreminin kokusunun zeytinyağıyla pek alakası olmasa da yine de gayet güzel bir kokusu var. Bana biraz parfümlü gibi gelse de rahatsız edici değil!

YAPI : Saç kremlerinde ben orta yapıyı seviyorum aslında, ne çok sıvı ne de çok katı. Bu ürünü bu bakımdan biraz sıvı buluyorum, saçlarınızdan akıp gidecek kadar likit bir ürün. Beyaz renkte opak bir yapısı var, bana biraz simli gibi geliyor tam bilemiyorum. Saçlara kolay nüfuz ediyor ve saçla kolayca bütünleşiyor, yapısını pek sevmesem de yine de orta düzeyde başarılı buluyorum.

İŞLEV: Saç kreminden beklenen bütün işlevleri yerine getiriyor da diyebiliriz: Saçın kolayca taranmasına ve açılmasına yardımcı oluyor. Saça canlılık ve parlaklık sağlıyor. En önemlisi de saçı yumuşacık yapıyor. Ayrıca Paraben, Silikon ve PEG içermiyor. 'Yumuşak ve parlak saçlar' vaadini tamamen yerine getiriyor da diyebilirim. E, daha ne olsun?


Ben bu ürünü her iki üç günde bir kullanıyorum, saç kremi olmadan zaten saçlarımı tanıyamaz hale geldim. Genellikle saç kremi kullanıyorsam saç maskesi kullanmıyorum, bu nedenle bu aralar saçlarımdaki yumuşaklığı sadece bu ürüne borçluyum bunu da biliyorum. Ne kadar fazla ürün de kullansam hatta saçlarımı bununla sıvazlasam bile saçlarımda herhangi bir ekstra - erken yağlanmaya sebebiyet vermiyor bir sonraki yıkamaya kadar. Bayıla bayıla kullanıyorum, gayet de bereketli bir ürün, fiyatına göre performansı alkışlanmaya değer. Ben Dalan'ın el kremlerinden daha çok sevdim bu ürünü doğrusu. Sık sık aldığım ve deyim yerindeyse benim kürkçü dükkanım olmuş bir ürün bu. Severek kullanıyorum, sizlere de tavsiye ediyorum. Özellikle benim gibi yıpranmış saçlara sahipseniz. Üstelik şöyle bir şey de eklemek istiyorum: Normalde ürünün üzerinde kuru ve yıpranmış saçlar diyor, benim saçlarım yağlı olduğu halde yani biçim olarak uygun olmadığı halde, saçlarımda hiçbir yan etkiye de sebep olmadı, sizler de gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz bence :) Ürünü Gratislerden 6-7 lira gibi bir fiyata satın alabilirsiniz, hatta indirim dönemlerinde çok daha uygun bir fiyata edinebilirsiniz !


Bir güzel ürünü daha tanıdık, yorumladık ve bloga ekledik, eh hadi o zaman bana müsaade. Yeni yazılarda da görüşelim lütfen! Blogumu GFC'den ( Google Friend Connect'den) - blogumun en altında yer alıyor- takip etmeyi ve Instagram dahil tüm sosyal medya hesaplarımı takip etmeyi unutmayın ^^


Yeni yazılarda görüşürüz :))

Sevgiler...

Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

Hasibe ♥️


















You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Markanın el kremi, sabunu, duş jelini bayilarak kullanıyorum ama bunu denemedim mutlaka deneyecegim 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin, en az onlar kadar başarılı...

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))