Ürün Yorumu: Golden Rose Rich Color Oje - 25

24.1.17

Herkese merhaba!

Dört günlük bir aradan sonra yeniden bir aradayız, bugün sizlerle bir ürün yorumu paylaşmak üzere blogumdayım. Sömestr tatilinin keyifli günlerine biraz daha keyif katmak istedim, umarım sizlerin de tatili bol keyifli geçiyordur, hadi başlayalım!

Bugün sizlerle rengine aşık olduğum ve bayıldığım ojelerden birini daha paylaşıyorum; Golden Rose'un Rich Color serisinden 25 numara... Şahane bir renk, detaylar aşağıda ^^

Ürün Golden Rose'un klasik ambalajlarında ulaşıyor elinize, çok şık bir ambalajı var, bayıldım doğrusu... Ojenin asil rengiyle harika bir uyum içerisinde...


Arka kısmında ise bilgilendirmeler mevcut...Ojenin 8 aylık bir kullanım ömrü var, 10.5 mililitrelik bir ürün, arkada yanmaya karşı bir uyarı olmasını da sevdim doğrusu.



Ambalajını ve ürünün şeklini çok ama çok sevdiğimi zaten söylemiştim ancak bu serinin en önemli özelliği oje fırçasının tek hamlede ojeyi tüm parmağınıza uygulamanızı vadedecek kadar geniş olması. Ojeyi açtığımızda şöyle bir fırçayla karşılaşıyoruz:




Fırçasının büyük oluşu, harika bir parlaklık kazandırması, kalıcılığı yine vaatleri arasında. Bakalım vaatlerini gerçekleştirebiliyor mu? Çok hafif şampanya rengine kaçan hafif somon alt tonlu biraz da kahvelik içeren bir rengi var. Tek katta rengini mükemmel veriyor, örtücülüğü ve opaklığı da oldukça yüksek. Kokusunun biraz fazla keskin ve kötü olduğunu malesef söylemem lazım, kalıcılığı da epey iyi durumda, üç dört gün soyulmuyor. Oje sürmeyi kolaylaştıran ve daha keyifli hale getiren fırçasına ise bayıldım. İçerisinde minik ışıltılar var ve gündüzleri bile ben burdayım diyor. Tırnaklarınıza çok güzel ve temiz bir hava katıyor, ışıltıları da tam kararında ne fazla ne de az. Hem gündüz hem de gece kullanabileceğiniz joker bir oje olduğu görüşündeyim, ayrıca uygun fiyatı da cabası ^^


Özellikle temiz pak görünümü ve oldukça büyük şıklık katan rengiyle özel gün ve gecelerin vazgeçilmezi olabilir, koyu renklerden bunalanlara da güzel bir alternatif olabilir. Beyazlarla ve kremlerle acayip yakışacağını düşünüyorum, ben rengine vuruldum. Eğer böyle hafif renklerden hoşlanıyorsanız, bakmanızı öneririm.



Benim ürüne dair yorum ve görüşlerim bu şekildeydi, umarım yazımı keyifle okudunuz, yeni yazılarda da görüşelim lütfen! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

You Might Also Like

8 yorum oku / yaz

  1. ojenin rengi çok güzel arka fona bayıldım tam kışlık sıcacık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, ojenin rengi bence de harika, arka fon da öylesine bir şal aslında ama çok şeker oldu ^^ Teşekkürler...

      Sil
  2. Aynı renk bendede var bayılıyorummm güle güle kullan😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben kullanmıyorum ama yine de tam benlik bir renk gerçekten de :)

      Sil
  3. Çok güzel bir renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, çok şık ve elegant bir renk bence de :)

      Sil
  4. Adsız19.3.17

    Nereden aldın acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediye olarak gelmişti ama Gratis, Watsons veya Rossmannlarda bulabilirsiniz bence :)

      Sil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))