Ürün Yorumu: Loreal Elseve Arginine Direnç Yoğun Besleyici Dökülme Karşıtı Şampuan & Saç Kremi

17.1.17

Merhaba,

Yeni yazıdan selamlar...Bugün sizlerle bir süredir kullandığım bir seriden bahsedeceğim, evet konumuz yine saç bakımı. Çok şaşırtıcı değil mi? Gelin detaylara hep birlikte bakalım...

Son dönemlerde - bayağı uzun bir zamandır - saçlarımla ilgili olarak şikayetçi olduğum konuların başında dökülme problemi geliyor malesef, zaten benim iki tane başımın belası var: Biri yağlanma, biri de dökülme. Bu sorunlardan kurtulana dek ürün denemeye devam :)) Dökülme problemi yine ayyuka çıkınca öncelikli olarak bayağı bir uzayan saçlarımdan kurtuldum ve uzun süredir hiç kullanmadığım kısalıkta saçlarımı kestirdim. Sonrasında yeni ve taptaze saçlarımla yola devam etmek istedim ve böylelikle de döküme sorununa da yeni ürünlerle son vermeyi amaçladım. Loreal Elseve Arginine Direnç serisini bilmeyeni artık dövüyorlar biliyorsunuz, benim şimdiye kadarki favorim pembe ambalajlı olanlardı, halen de öyleler ama ben bu turunçgil olan ambalajlısını da bir o kadar sevdim :)

Ben hem şampuanını denedim hem de saç kremini. Hatta gelecek olan karışık alışveriş yazısında yer alacak, bunu ikili set halinde satın aldım. Tam benim için hazırlanmış bir setti, ben en çok şampuan bitirdiğimden şampuanı büyük boy, daha az bitirdiğimden de daha küçük bir saç kremini tercih ettim. Harika bir set olmuş gerçekten de :)) Hadi yorumlarıma geçelim...

Şampuan, 600 mililitre, 12 aylık bir tüketim zamanına sahip, turuncu ve siyah renklerin uyumunu yansıtıyor. Saç kremi ise 175 mililitre, yine aynı şekilde 12 aylık bir kullanım ömrüne sahip.




Ambalajları gerçekten harika, kapakları ise çok çok sağlam. Uzun seyahatlerde yanınıza rahatlıkla alabilirsiniz, özellikle görselde yer alan saç kremi gibi minik boy olanlarını. Tip olarak dikkat çekici ve kaliteli duruyorlar bence. Saç dökülmesini önleme, saçı besleyerek güçlendirme, saç kökünü besleme, enerji verme, güçlenerek uzama ve yumuşama gibi vaatleri var genel olarak serinin. Kuru ve dökülmeye eğilimli saçlar için tasarlanmış. Benim saçlarım kuru olmasa da dökülmeye meyilli olduklarından seriyi tercih ettim hem de denemek istedim.


Şampuana yakından bakalım mı?

KOKU: İçerisinde özellikle bir bitki vesaire olmasa da şampuanın kokusu muhteşem. Biraz parfüm parfüm koksa da benim beğendiğim bir turunçgil esintisi var sanki içerisinde. Öyle tatlı bir kokusu var, ben koklamalara doyamıyorum ancak ne yazık ki özellikle saçlarda çok kalıcı değil kokusu :(

YAPI: Loreal Elseve'in Argenine Direnç serisindeki diğer pembe siyah ambalajlı olan şampuanla aynı yapıdalar diyebilirim. Şampuan, yarı şeffaf kırık beyaz bir renge sahip, oldukça fazla akışkan bir yapısı var. Çok köpürmesi dışında sevmediğim pek bir yanı yok açıkçası, genel olarak günlük olarak da kullanıma uygun bir şampuan.

İŞLEV: Saçlarımı çok güzel temizlediğini düşünüyorum, bu arada dökülmeyi de yüzde otuz oranında azalttığını gözlemledim. Hala dökülüyor evet ama biraz biraz azaldığı düşüncesindeyim. Saç köklerimle alakalı besleyip güçlendirdiğini pek düşünmüyorum, içerisinde +nutri - omega içeriyormuş ancak benim saçlarımda pek bir değişiklik gözlemleyemedim. 


Şampuanından genel olarak memnunum, ancak çok farklı diyemem, herhangi bir şampuan da temizleme işlevini yerine getirir, beni bu şampuanda en çok çeken şey dökülme karşıtı oluşuydu. Benim bu yönde attığım güzel adımlardan biri oldu, bundan sonra da dökülme karşıtı ürünlerle yoluma devam etmek istiyorum. Şampuanı keyifle kullanmaya devam o halde ^^

Saç kremine gelip, onu da yakından görelim:

KOKU: Yine şampuanla benzer bir kokusu var, ondan biraz daha hafif bence hatta. Koku olarak şampuanla birbirlerini tamamlıyorlar...

YAPI: Koyu kıvamlı ve beyaz renkli saç kremimiz saçlarımızı ekstra yumuşatıyor. Kıvam olarak koyu kıvamlı saç kremlerini seviyorum, tüm saçlarıma güzelce uygulayıp beş dakika bekledikten sonra duruluyorum ve yumuşacık saçlara kavuşuyorum :))

İŞLEV: Saçlarımı yumuşatıyor, kolayca açılmasını sağlıyor ve harika şekil almasını sağlıyor. Kısa saçlara şekil aldırmak ekstra ekstra zor olduğundan bu benim için önemli ):) İşlevini yerine getiriyor diyebiliriz.


Benim kullandığım Arginine Direnç pembe olanının yerini alabilecek ürünler buldum :)) Bu zamana kadar neden denemediysem artık, keşke daha önce keşfedip kullansaydım diye düşünmedim değil. Hem şampuandan hem de saç kreminden acayip memnunum, benim için ortalama üstü ürünler, uygun fiyatlı olup da derdinize derman olan çok fazla şampuan yoktur çünkü. Yağlanma sorunumu çözmedi ama arttırmadı da, o konuda nötr kalan bir üründü. Severek kullanıyorum ve bir süre sonra da muhtemelen bu ürünlere geri dönebilirim ^^

Ürünlere dair yorum ve görüşlerim işte bu şekildeydi, umarım yazımı keyifle ve severek okudunuz :) 
Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

You Might Also Like

3 yorum oku / yaz

  1. Geerçkten bi şampuan daha nasıl anlatılabilridi bilmiyırum :D Çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel açıklayıcı bir anlatım olmuş =) bu seriyi denemedim ama ben elseve in arı sütlü olan serisinden indirimde her gördüğümde kapıyorum en çok onu seviyorum market markaları içinde sanırım =) sevgiler

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))

INSTAGRAM