Kapı / Duvar Süsü Yapalım !

16.2.17

Merhaba!

Yeni yazıdan selamlar.. Bugün hep birlikte bir hobi yazısı okuyacağız... Kağıtla uğraşmayı sizler de benim kadar seviyorsanız bu yazımı da mutlaka okumalısınız... O zaman hemen başlayalım.

Kağıt ve kağıt ürünleri hem ulaşım kolaylığı hem maliyet bakımından hem de çok amaçlı ürünler olması dolayısıyla benim her zaman favori ürünlerim olmuştur. Kağıtla uğraşmayı onu eğip bükmeyi ve yeni ürünler oluşturmayı her zaman çok sevmişimdir. Bugün de hepimizin evlerinde kolaylıkla yapabileceği ve çok tatlış ürünler çıkarabileceği bir etkinliğim var, bakalım ben neler yapmışım?

Malzemeler

Renkli Fon Kartonu / Renkli Kağıtlar
Makas
Bant / Yapıştırıcı

YAPALIM!


1- Öncelikli olarak istediğimiz renkte fon kartonlarını veya renkli kağıtları seçiyoruz.
2- Ben ilk olarak beyaz kağıtta uygulamak istedim.
3- Rastgele bir çiçek deseni çiziyoruz, ben kurşun kalem olmadığından tükenmez kalemle çizdim ancak sizlere kurşun kalemi tavsiye ederim.
4- Burada da farklı bir çiçek çizimi var ancak biz ilkini kullanacağız.


5- Çizdiğimiz çiçeği bir makas yardımıyla kesiyoruz.
6- Çiçeğimiz kesilince böyle gözüküyor.
7- Çiçeğimizin ortası için istediğimiz farklı bir renkte bir yuvarlak keserek yapıştırıyoruz.
8- Prova ederek yuvarlak ölçüsünü tam olarak ayarlıyoruz.


9- İsterseniz yapıştırıcı da kullanabilirsiniz ama ben bant kullandım, yuvarlağın tam ortasına sabitliyoruz.
10-11- Veee ilk çiçeğimiz hazır bile :)
12- Sonrasında diğer renklerle de çiçekler hazırlıyoruz.


13-14-15-16- Benim çiçek hazırlama safhalarım...


17-18-19- Çiçeklerim hazırlar :)
20- Ben çiçeklerimi sınıfımın kapısının üstünde kullandım ama bence duvarlarda vs. de çok hoş duracaktır, değişik şekillerde asabilirsiniz artık tamamen yaratıcılığınıza kalmış. Bu çiçekleri ben çok sevdim, bu çiçeklerle daha farklı etkinlikler de yapmak istiyorum elbette ^^ Olursa yakında blogda olur :) Biraz daha kapı süsüme bakalım mı?




Benim süsüm böyle oldu arkadaşlar, umarım beğenmişsinizdir, beyazın üstünde inanılmaz hoş durdu bence, çevreden de övgüler aldım. Bu çiçekleri veya buna benzer süsleri evimizde de rahatlıkla kullanabiliriz elbette, aynı zamanda çerçeve süslemelerinde de kullanılabilir. Umarım yazımı keyifle okudunuz ! Umarım yazımı keyifle okumuşsunuzdur, yeni yazılarda da görüşmek dileğiyle! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. çok şirin olmuşlar emeğine sağlık :) ben de yeni yazıma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. renkli kağıtlar ,renkli kalemler boyalar bayılıyorum böyle etkinliklere......

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))