Alışveriş | LCW, Gratis, A101

11.4.17

Merhaba !

Yine ben ! Bloguma hoşgeldiniz, bugün sizlerle harika, dopdolu bir alışveriş yazısı paylaşmak istiyorum. Bir süredir beklettiğim tüm ürünler şimdi sizlerle olacak, alışveriş yazılarını yazmaya da okumaya da bayılanlar olarak çok tatlıyız değil mi?

Bu alışverişlerim, değişik zamanlarda ve değişik yerlerden - mağazalardan yapılan alışverişlerim, aklımda kaldığı kadarıyla yerlerini ve fiyatlarını da yazarak sizlerle paylaşacağım. Hadi hemen başlayalım :))


İlk olarak LCW'den yapmış olduğum birkaç parça kıyafet alışverişim var, hemen onlara göz atıp geçelim...


İlk alışverişlerim iki tane etekten yana oldu; ikisi de uzun ve salaş. Birisi lacivert, birisi ise gri renkte. Lacivert olan biraz daha kalın ancak gri bu güzel havalar için birebir. İkisine de bayıldım :) Fiyatları görselde :)



Siyah hırka koleksiyonu yaptığımdan bir tane daha aldım. :)))) Bunun boyu belde bitiyor ve önünde de minik düğmeler var. Bordo-şarap renginde yuvarlak yaka kazağı da çok severek aldım. Hırka, 27 lira, kazak ise 15 lira gibi bir şeydi sanırım !?




Lacivert içerisinde beyaz detaylar olan ve dışı lacivert içi beyaz olan hırkamı da yine çok sevdim ve görür görmez benim olmalı mutlaka demiştim ):) Hırkayı 45 -50 lira gibi bir fiyata almıştım net hatırlamıyorum.


Yine pudra rengi kalça hizasında biten, önü kemerli bir hırka aldım. Ve ona uyan çok şık bir de şal aldım. Büyük kare şallardan ve desenlerine bayıldım :) Pembe hırkam; 27 lira, şal ise 20 lira :)


LCW'den bir de çanta aldım, çiçek desenli her şey benim olsa keşke !


Gediz Pazarı'ndan bir tane çok şeker sırt çantası aldım. Bunun tarzı vs. tam benlikti, ilk fırsatta kullanmak istiyorum...


Emet Pazarı'ndan da çok şeker dört tane eşarp aldım, yaz geliyor yaz !



Eşime beyaz spor ayakkabı aldık, bunlar 50 liraydı. İlla ki beyaz olacakmış, bu arada ben de kendime beyaz spor ayakkabı alacağım ilk fırsatta :)


Kozmetik alışverişlerime geçelim... Kipa'dan İki tane devasa pamuk ve iki tane de Kipa'nın disk pamuğunu aldım. Nivea deodorant olmazsa olmazım, Gratis'den de tıraş bıçaklarımdan aldım.


Canbebe'nin beşli paketlerinden aldık, kendime yeni bir powerbank almak istiyordum, pembe olanı A101'den aldık. Bir tane de çok uçlu şarj aletinden aldık, bunu arabamızda değerlendireceğiz :)


A101'den Mickey Mouse detaylı bir toka seti aldım, altın yaldızlı olanı bana acayip vintage geldi. Hisarcık'daki klasik saatçimden de rose gold bir tane saat aldım. Yine A101'den bir tane çok şeker desenli bir masa örtüsü aldım ve hemen kullanmaya başladım. Bir tane de klasik mutfak önlüğü setinden aldım. Olmazsa olmazı da unutmadım.


Yakında yazısı gelecek olan Eskişehir Sazova Parkı'ndan iki tane magnet aldık. Bundan böyle gittiğimiz her yerden böyle hatıralar toplamak istiyoruz :)


Aşağıdakiler de kız kardeşimin doğum günü hediyesi... Eh şimdi kız kardeşe aldık erkek kardeşe de almak lazım, şimdiden düşüneyim ben...


Bunlar da benim kısa günün karı Gratis alışverişlerim... Detayları ve yorumları blogda olacak ^^


Hobi kutusunu almazsam ölürdüm herhalde. Bir de yumuşatıcı - Perwol setinden aldım, kullanıp bitirince bitenlerimde ev kozmetiği kısmında yorumlarım mutlaka ^^ Rose Gold küpelerim de alakasız bir şekilde bu resimdeler ama onlar da A101 ganimeti :))


Bu şekerleri Instastory'de paylaşmıştım zaten, çok sevdim ve bulursanız almanızı tavsiye ederim. Bıçak setim de yine A101'den...


Bunu da alakasız bir şekilde eklemek istedim ama en üstte yer alan Koroplast'ın mavi kilitli poşetlerinden ben çok memnunum, sizlere de önermek istedim. Diğeri de genel kullanım için normal buzdolabı poşetlerinden.


Veee... Aldıklarımın nihayet sonuna geldik, umarım yazımı keyifle okudunuz ^^ Yeni yazılarda da görüşmek dileğiyle! Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))