Ürün Yorumu: Nivea Yüz Temizleme Köpüğü

12.10.17

Herkese selam!

Yeni bir yazıyla daha bir aradayız, haftanın dördüncü gününe ve elbette sizlere merhaba! Bugün blogda sizlerle yine bir ürün yorumu paylaşmaya geldim, umarım yazımı keyifle okursunuz :)

Nivea, uygun fiyatlı ürün denildiği zaman benim en sevdiğim markalardan biri ve birçok ürünü de favorimdir. Bu yüzden bu blogda daha nice ürününü göreceğinizi garanti edebilirim size, aynı şekilde bu ürünlerin yorumlarını da elbette. Bugünse Nivea'nın son çıkardığı ürünlerden birini köpük temizleyicileri inceleyeceğiz, daha önce de Himalaya'nın böyle bir ürününü incelemiştim, onun da yazısına şuradan ulaşabilirsiniz :) Hadi hemen konuya geçelim...

Ürünümüz, plastik orta boylarda bir ambalaja sahip, pompalı bir tasarımı var, 150 mililitrelik ürünün 12 aylık kullanım ömrü mevcut...




Arka yüzünden ürünle ilgili daha fazla bilgi edinebiliyoruz. Plastik ambalajı kullanımı çok kolaylaştırıp ürünü hafifletiyor. Ürünün ambalaj tasarımı gayet başarılı, pompa kısmı da aynı şekilde çok sağlam ben bayağı beğendim.


Son dönemlerde köpük temizleyiciler epey meşhur oldular, gerçekten de cildi gayet güzel temizliyorlar. Nivea da bu ürünlere iki tane ekledi: Biri Hassas ve Kuru Ciltler için biri de Normal ve Karma Ciltler için. Benim elimdeki normal ve karma ciltlere uygun olanı. Ürünün rengi güzel olsa da kokusu için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Yapısı ise gördüğünüz gibi likit ve sonrasında köpük formuna dönüşüyor. Yumuşacık beyaz köpükle bir avuç ürün yüzünüze oldukça yeterli gelip harika bir uygulama sunuyor. Yüzünüzü yumuşacık hatta pamuktan bile yumuşak bir şeyle yıkadığınızı düşünsenize :) Kolay uygulanıp ciltten de kolayca arınıyor. Benim yüzümü kurutmadı ya da irite etmediği için benim severek kullandığım bir ürün oldu.


Uygun fiyatı ve harika performansı sebebiyle göz dolduran ürünlerden, yine çok hassas ciltliler diğer çeşidini de deneyebilirler elbette ancak bu ürün benim için oldukça yeterli oluyor. Severek kullanıyorum ve bir denemenizi de tavsiye ederim :) Yazımın sonuna geldik, umarım yazımı severek okudunuz :) Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️ 

You Might Also Like

0 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))