Favoriler | Kasım 2017

25.11.17

Herkese merhaba!

Yeni yazıdan ve hafta sonundan selamlar... Umarım iyisinizdir ve hafta sonunuz da şapşahane geçiyordur ^^ Bugün sizlerle uzunca bir süredir kullandığım ve sevdiğim favorilerimi paylaşmak istiyorum, hemen başlayalım...


Baştan söylemek istiyorum, bazı ürünleri bir önceki (Haziran) favorilerimde de göstermiştim sizlere, ancak onları halen daha severek -hatta çok severek- kullandığım için bu yazıda da göstermek istedim :) O zaman geçelim son dönemde severek kullandığım ve memnun kaldığım ürünlere..


8x4'ün bu aromalı deodorantlarından birini kısa süre önce denemeye başlamıştım, kesinlikle çok memnun kaldım. Kokusu tüm gün boyunca kalıcı, bendeki beyaz şeftali,nilüfer ve yasemin olanıydı, harika bir kokusu var ve koruyuculuğu da gayet başarılı. E durum böyle olunca da favori olmasa olmazdı. Eda Taşpınar Desert Rose & Amber, hakkında çok çok yorum yapmayacağım, bir önceki favorilerimde de vardı çünkü, halen büyük keyifle kullanıyorum.


Avon'un pek çok ürünü gibi vücut losyonları da kesinlikle favorilerimden, en beğendiğim ve en temel iki kokum da bunlar... Bitince yedeklerini almak istiyorum, detaylı yazılarını yazdım, detaylarına oralardan bakabilirsiniz ^^



Essence'in I Love Extreme maskarası, özellikle günlük kullanımda iyi sonuç alınabilecek rimellerden, aslında ilk kullandığımda çok beğenmemiştim ancak fırçasını silerek kullandığımda gayet başarılı bir uygulama elde ettim. Detaylı yorumuna şuradan ulaşabilirsiniz. Flormar'ın Silk Matte serisinden kullandığım ilk ruj Pink Dream olmuştu, rengi ambalajında durduğundan bir tık daha cart olsa da yine de dudakta bıraktığı hisse bayılmıştım, kesinlikle rengiyle olmasa da yapısı ve hissiyle benim favorilerimden oldu. Detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz. Ve Maybelline'in Baby Lipslerinden bu harika şeftali kokulu ve ışıltılı olan Peachy Kiss de favorilerime girmeyi başardı, rengi, kokusu ve hissiyatıyla muhteşem bir deneyim yaşatıyor. Detaylı yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.


Sleepy markasının XL mendillerinden Hassas ciltlere özel olanı da yine favorilerimden, o kadar güzel bir temizlik kokusu var ki anlatamam, bayılıyorum böyle mendillere, Şok marketlerden alıyorum ben, bir bakmanızı tavsiye ederim.


Geçiyorum, kitap favorilerime... Bu süreçte okuduğum ve sizlere önerebileceğim tek ve özel eser, tabi ki Guguk Kuşu... Filmi de olan eserin özellikle kitabını tavsiye ediyorum, detaylı yorumuma şuradan ulaşabilirsiniz.

Film favorimse, kesinlikle ama kesinlikle eşimin önerisiyle seyrettiğimiz Yeni Hayat / Cast Away filmi. Gerçekten bir başyapıt olduğunu söylemem lazım, en sevdiğim aktörlerden Tom Hanks de filme ayrı bir tat katmış, eklemeden edemedim ^^


Ve son olarak müzik favorilerimle bitiriyorum, son dönemde en beğendiğim ve severek dinlediğim iki isim var, Kate Linn ve Katrina Kaif... Özellikle Kate Linn ne çıkarsa dinlerim artık, orası kesin :))

Katrina Kaif - Kamli dinle♫
Kate Linn - Ring My Bell dinle♫
Kate Linn - Wildfire dinle♫
Kate Linn - Your Love dinle♫
Katy Perry- Swish Swish dinle♫
Katy Perry - Bon Appetit dinle♫
Nero- Two Steps from Hell dinle♫
Julia Michaels - Issues dinle♫

*

Benim son dönemde keşfettiğim ve favorilerime eklediğim güzellikler işte bunlardı, umarım yazımı keyifle okudunuz :) Yeni yazılarda da görüşelim mi? Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️ 

You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

  1. Avonun o iki kreminide parfümünüde çok kullandım :) çokda severim, biaz daha kalıcı olsa daha güzel olacak ama ☺️

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))