Ürün Yorumu: Sansiro Parfüm - K118

4.11.17

Herkese merhaba ^^

Yeni yazıdan selamlar... Bugün sizlerle yine yeni bir ürün yorumu paylaşmak üzere blogumdayım, umarım yazımı keyifle okursunuz :) Hemen başlayalım o zaman :)

Bugün sizlerle şahane bir parfüm paylaşmak istiyorum, Sansiro markasını daha önceden duydunuz mu bilemiyorum ama kendisi özellikle Bursa'da bayağı meşhur bir markadır, her yerde mağazalarını görmeniz gayet mümkündür. Benimse bu markayla ilk tanışmam daha çok kalem parfümleri sayesinde olmuştur, çünkü bu markanın özellikle vücut spreyleriyle kalem parfümleri meşhurdur. Ben de ilk olarak çeşitli kalem parfümleriyle tanışmıştım. Ancak bugün sizlere kalem parfümlerinden vaya vücut spreylerinden değil, parfümlerinden bahsetmek istiyorum.

Ürünümüz, elimize ince uzun karton bir kutuda ulaşıyor, yine sağlamlık bakımından kutuda ulaşması çok büyük avantaj. Böylece ürünün sağlamlığı bir tık artmış oluyor, ürün ambalajında Natural Sprey olarak geçtiğinden yüksek ihtimalle bir EDT ve de 100 mililitre. Ürünün ambalaj tasarımıysa şu şekilde:



Kutunun beyaz ve altın renklerdeki tasarımına bayıldım diyebilirim, çok şık olmuş doğrusu. Kutuyu açtığımızda ise karşımıza cam şeffaf bir şişede bulunan parfümümüz çıkıyor, gelin ona da göz atalım:


Parfümün kendi ambalajına çok bayıldığımı söyleyemeyeceğim aslında, hem estetik açıdan hem de taşıma kolaylığı bakımından ince uzun ve cam şişe malesef dezavantaj sağlıyor. 

Sansiro ise bu parfümü şöyle tanımlıyor: Büyülü zerafet... Hipnotize edici bir güzellik için... Sansiro K118'in içeriğindeki yasemin, duyusal ve derin hisleri, orkidenin büyülü dokunuşları ve vanilyanın sıcak kremsi nüansları ile etrafınızdaki herkese tatlı ve tutkulu bir enerji yayıyor. Üst notalarda çarkıfelek çiçeği, orta notalarda yasemin ve gardenya, alt notalarda ise vetiver ve vanilya barındırıyor. Parfüm, bende daha çok çiçeksi değil, daha ağır bir koku şeklinde kendini gösterdi. Sanırım bende üst nota ve alt nota daha yoğun bir şekilde meydana çıktı.

Parfümün kapağı epey sağlam ve fısfısı da gayet başarılı. Tasarımını çok sevmesem de yine de çok sağlam olduğuna inanıyorum.



Benim sevdiğim kokulardan oldu doğrusu, içerisinde yasemin içermesine ise şaşırdık mı haaaayyyıııırrr! Yasemin ve gardenya ikilisini elbette çok daha yoğun hissetmek ve koklamak isterdim ama genel olarak benim sevdiğim içeriklere sahip bir parfüm. Natural Sprey konusuna gelecek olursak, bu parfümü ne bir vücut spreyi kategorisine sokuyor ne de parfüm! Doğrusu ilginç bir isim, parfümün kalıcılığı ise tabi ki bununla doğru orantılı olarak epey düşüyor, yaklaşık 3-4 saat kalıcılığa sahip. Hem vücut spreyi hem de parfüm arayışında olup da uygun fiyatlı bir tercih yapmak isteyenlere duyurulur! Yine aynı şekilde markanın kalem parfümlerine ve de vücut spreylerine de bir bakmanızı tavsiye ederim :))


Benim bu güzelliğe dair yorum ve görüşlerim işte böyleydi arkadaşlar! Dilerim yazımı sevmiş ve de severek okumuşsunuzdur :) Yeni yazılarda da görüşelim mi? Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️ 

You Might Also Like

2 yorum oku / yaz

  1. Sansiro markası ile sosyal medya aracılığıyla tanıştım, bir parfümünü de beğenerek kullandım, numarasını hatırlamıyorum ama sizin beğendiğiniz kadar ben de beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu parfümü çok kişede gördüm ama alıp kullanmak nasip olmadı daha :))

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))