Ürün Yorumu: Alterra Ruj - 06 Terra

10.12.17

Herkese merhaba!

Yeni yazıdan selamlar, umarım hafta sonunuz keyifli geçiyordur. Bugün sizlerle bu keyfi arttırıp bolca da ortak olmak amacıyla bir yazı paylaşmak istiyorum, hemen yazıya geçelim :)

Bugünkü misafirimiz Rossmann'larda satılan Rossmann'ın ünlü markalarından Alterra markasına ait bir ruj olacak, kendisini yakından tanıyıp yakından göz atacağız, hadi bakalım o zaman bu rujun detaylarına...

Rossmann benim son dönemde pek çok ürün alıp beğendiğim kişisel bakım marketlerden biri, hem kendisine ait markaları olan hem de her yerde bulunan markaların olduğu bu marketlerde kişisel bakımın yanı sıra ev temizlik ürünleri de yer alıyor ki bu da ayrı bir güzellik :) Ben de Rossmann'dan yeni ürünler alıp denemeyi çok seviyorum, bu da onlardan biri...

Ürünümüz normal ruj formunda, turkuaz ışıltılı bir ambalaja sahip, 12 aylık bir kullanım ömrü var...


Ambalaj renkleriyle bence pek çok rujdan çok kolay bir şekilde ayırt edilebiliyor, gümüş ve turkuaz rengin uyumuna bayıldım :) İnsanın içini açıp çok da estetik gözüküyor, rujun standart boyutlarına farklı bir güzellik katmış diyebiliriz.


Rujun üzerinde hiç Türkçe bilgi olmamasını çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim açıkçası, keşke Rossmann pek çok ithal mala yapılan standart uygulamayı bu ürüne de yaparak ayrı bir kağıdı ürünlerin üzerine yapıştırıp Türkçe yazılarını da ekleseydi.



Ruju tabi ki harikaya yakın bu rengi sebebiyle aldım, yukarıdaki isim altlığında da görüyoruz zaten rengi. Bayılmamak sizce mümkün mü?


Rujun detaylarına geçelim: Alterra zaten sizin de bildiğiniz gibi vegan bir marka, ürünlerinde hiçbir şekilde hayvansal ürünlere yer vermediği gibi hayvanlar üzerinde de deney yapmıyor bildiğim kadarıyla, eh bir artıyı burdan şak diye kapıyor zaten öyle değil mi? Işıltılı ve parlak bitişli bir ruj, sürümü inanılmaz kolay, yağ gibi kayıyor dudakta. Rengini ilk katta veriyor, elbette dudak kalemiyle daha verimli bir sonuç elde edilebilir. Yapısı yumuşacık, dudak renginize çok yakın bir rengi var. Elbette kalıcılığı çok uzun değil, ama rengi ve yapısıyla gönlümü çaldı diyebilirim.


Benim severek kullandığım ve gayet de başarılı bir ruj bence. Özellikle 'mauve' tonlarında yani gül kurusu renklerde vegan bir ruj arayışında olanlara bakmalarını tavsiye edebilirim. Alterra'nın rujlarının gayet de uygun fiyatları var, bu bakımdan da kesinlikle bir artıları daha var.

Evet benim bugünkü ürün yorumum böyleydi. Dilerim yazımı sevmiş ve de severek okumuşsunuzdur :) Yeni yazılarda da görüşelim mi? Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️ 

You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))