MACERA: SİYAH INCI KAFE

15.1.17

Merhabalar,

Yeni bir yazıdan daha selamlar... Bu aralar bu cümleleri kaç kez kurduğumu bilmiyorum çünkü malumunuz haftaya okullar tatil ve ben de bu aralar tatilde yazacağım yazıların taslaklarını hazırlıyorum. O nedenle aynı gün içerisinde bir hatta birden fazla bile yazı yazmak durumundayım, her neyse. Bugün sizlerle, bir mekan önerisi paylaşıyorum, detaylara hep birlikte bakalım...

Bundan birkaç ay önce eşimle Kütahya'ya gittiğimiz günlerden birinde Kütahya'nın meşhur Sevgi Yolu'nda öylesine geziyorduk. Tam o esnada çok yorulduğumuz için oturacak bir yer arayışındaydık, eşim de 'gel seni Kütahya'nın en meşhur kafesine götüreyim' dedi. Ben de 'tamam olur, dedim'. Açıkçası Siyah İnci Kafe'yi daha önce yoldaki yürüyüşlerimiz esnasında defalarca kez görmüştüm ancak içerisine girmek henüz nasip olmamıştı. Ancak böylece çok güzel bir kafe keşfetmiş olduk ve ben bayıldım. Siyah İnci Kafe bir zincirmiş ve çok çeşitli yerlerde de şubeleri mevcutmuş. Hem satış yapıyorlar hem de içeride kafe bölümü var, kahve içebileceğiniz veya tatlı yiyebileceğiniz. Biz kafe bölümüne girdik ve şahane dekorasyona sahip olan kafede çok güzel dakikalar geçirdik. Şimdi sizlere birkaç fotoğraf göstermek istiyorum.






Bence harika bir dekorasyona sahipti mekan, genelde dörtlü masalarla bu şekildeki ikili masalar mevcuttu. Biz bu ikili mantar şeklindeki masaların birinde oturduk. Öncelikle iki kahve sipariş ettik, kahveler her yerde olduğu gibi biraz soğuktu, tatlarında aman aman bir değişiklik yoktu ancak servis bayağı iyiydi.





Akabinde tatlılarını da deneyimleyip sizlerle paylaşmak istedim. Çoğunlukla waffle çalışıyorlar, birçok çeşidi mevcuttu, ben meyvelisinden tatmak istedim, hasta olduğumdan o sırada çok fazla tat alamasam da efsane olduğu kesindir yani :))



Etrafta bolca yeşil dekor vardı ama biraz daha bitki eh fena olmazdı tabi. Onun haricinde Kütahya'daki tüm kafelerde gördüğüm cam altındaki beyaz pürüzsüz ve yazı yazılabilecek taşlardan da kafedeki tüm masaların altında vardı, biz de biraz vakit geçirdik, isimlerimizi taşlara yazdık .))



Ve biz günü sonlandırdık, biraz tuzlu olsa da keyifli bir mekan. Yolu düşenleri bekleriz :) Yazımı beğendiyseniz sosyal medyada paylaşmayı ve blogumu sağ üst köşeden takibe almayı unutmayın :) Eğer beni sosyal medyadan da takip ederseniz yeni yazılarımdan ilk haberdar olanlardan olabilirsiniz...


Takipte Kalın





hasibecengizkarakuzu@gmail.com
Herkese sevgiler, 

H. ♥️

You Might Also Like

1 yorum oku / yaz

  1. merhaba, blogunuzu takipteyim, bana da beklerim

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Fikrini paylaşırsan çok sevinirim:)))